Dag 9 en 10

11 januari 2020 - Emstek, Duitsland

Vanmorgen weer vroeg vertrokken vanuit Gdansk. Op weg naar de eindbestemming van de Scan Covery Trail.

Eerst reden we weet via de binnenwegen richting Duitsland. Later gingen deze over in snelwegen. Gaan we naar Berlijn of Hamburg was de vraag die wij onszelf stelden tijdens de rit. Het werd uiteindelijk geen van beide! We gingen weer naar boven. Uiteindelijk kwamen we uit op het eiland Rügen in Noord Duitsland. Daar kwamen we aan bij een heel sjiek luxehotel. Het hotel ligt aan de Oostzee en heeft een eigen strand. Verder een mooi zwembad en spa. De kamers zijn heel groot en mooi.

Om zelf even naar het strand te gaan was het te donker toen we aankwamen dus deden we maar een drankje aan de bar met de rest van het gezelschap. Om 19.30 begon het avondprogramma. Het diner met tussendoor de prijsuitreikingen.

Rond 22.00 uur moesten we allemaal naar het terras en werd er een mooie vuurwerkshow afgestoken. Ruim een kwartier prachtig vuurwerk.

Hierna nog een afsluiting en daarna lekker naar bed.

Op zaterdag, vandaag dus, gaat iedereen op eigen gelegenheid terug naar Nederland. In Haaksbergen is er nog een gezamenlijke finish maar wij besluiten rechtstreeks naar huis te gaan.

Het was een super mooie reis! Jammer dat er bijna geen sneeuw lag en dat het stormde op Ijsland maar verder zeer geslaagd en enorm gezellig!

We hebben totaal ongeveer 6500 kilometers gereden en vanuit de auto ook veel gezien.

Bedankt voor het meelezen!

1. Thera:
    11 januari 2020
    Leuk dat we mee konden lezen!!
    Liefs Thera
  2. Gerry Rijsterborgh:
    12 januari 2020
    Weer een geweldig mooie reis, leuk om te mogen meelezen. Dankwoord alle verhalen