Dag 2

3 januari 2020 - Bokn kommune, Noorwegen

Na een heftige nacht weer vertrokken. De 1e 4 etappes van vandaag zijn geschrapt dus we ontvingen direct de coördinaten van de ferry in Jondal. Ruim 4 uur rijden en onderweg ook mogelijk meerdere ferry's.

De eerste al na een half uurtje. Een vaartochtje van ongeveer 20 minuten en weer schommelde de boot behoorlijk.

Na deze boot verder naar de ferry in Jondal. Wat een ontzettend mooie route hebben we gereden! Eerst zonder sneeuw maar na een tunnel van 12 km reden we ineens in de sneeuw en een sneeuwbui. Later was de sneeuw weer weg en werd het weer droog.

Ruim op tijd, om 12.55 uur waren we bij de ferry. Hij vertrok om 13.25 en deed er een half uurtje over om aan de overkant te komen. Ondertussen gaat het regenen.

Al gauw kwamen we erachter dat we naar het vliegveld van Bergen gaan. We vliegen namelijk vanavond al naar Ijsland! Eerst gaan we eten met z'n in het hotel op het vliegveld. En daarna dus naar Ijsland. We zijn benieuwd!

Jullie horen morgen meer!