Dag 7

8 januari 2020 - Riga, Letland

Vanmorgen zijn we om 07.09 uur vertrokken uit Tampere op weg naar de boot in Helsinki. Die boot vertrok om 09.00 uur dus iedereen moest echt op tijd vertrekken. Uiteindelijk zat iedereen op tijd op de boot. Best een heel geregel voor de organisatie.

De boot ging naar Tanini in Estland. De overtocht duurde ruim 2 uur. En weer was de zee heel ruig en ging de boot behoorlijk op en neer. We zaten gezellig in het restaurant. Ik had nergens last van en Bert ook niet als hij maar rustig bleef zitten en bij voorkeur een beetje weg kon dommelen. Van de deelnemers waren er een heel aantal die behoorlijk zeeziek waren.

In Estland aangekomen ging de tocht over allerlei kleine landweggetjes richting Letland. In plaats van sneeuw hadden we nu enorm veel modder! Ik moet heel eerlijk zijn dat ik dat veel leuker vind! Is veel minder eng 🤗😉! De kleur van de auto is niet meer te herkennen maar ja, kleinigheidjes hou je altijd zullen we maar zeggen!

Uiteindelijk kwamen we vandaag rond 20.00 uur aan in ons hotel in Riga. Na weet een lekker diner en gezellige gesprekken gaan we nu een iets langer nachtje slapen. Morgen is het vertrek tussen 08.00 en 09.00 uur.